Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili Facebookowych miast, których liczba odbiorów wynosi niemal 2.3 mln! W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.
- Turystyka i gastronomia to branże, które mocno ucierpiały wskutek obostrzeń związanych z pandemią. Czas, gdy restrykcje zelżały, przedsiębiorcy muszą więc wykorzystać na odrabianie strat. Chcemy ich w tym wspierać, promując turystykę lokalną - mówi Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. - W ramach naszej akcji zachęcamy do odwiedzania polskich miast, w tym również stolicy Wielkopolski. Mamy gościom naprawdę dużo do zaoferowania - przed wybuchem epidemii Poznań został uznany za jeden z najciekawszych celów turystycznych w Europie. Wiele ciekawych miejsc i atrakcji czeka na turystów także w regionie.
W akcji #MiastowMiasto uczestniczą: Poznań, Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Lublin, Białystok, Gdańsk, Szczecin i Bydgoszcz
Start wspólnej akcji przewidziany jest na 22 maja, kiedy pojawią się posty zapowiadające działania. Następnie co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Przedsięwzięcie aktywnie wspiera Unia Metropolii Polskich.
AW