Biuro Poznań Kontakt wyróżnione

Zdjęcie przedstawia kilkanaście osób stojącyh na scenie, niektórzy trzymają w dłoniach dyplomy i statuetki. - grafika rozmowy
Polish Contact Center Awards, fot. materiały prasowe organizatora.
Biuro Poznań Kontakt wyróżnione

Voicebot i chatbot to innowacyjne rozwiązania wspierające komunikację z mieszkańcami, za które Biuro Poznań Kontakt otrzymało wyróżnienie podczas gali Polish Contact Center Awards - najważniejszego konkursu polskiej branży contact center i customer care/service.

Biuro Poznań Kontakt zostało zakwalifikowane do konkursu w kategorii - Doskonała komunikacja z klientami. Jurorzy przyznali wyróżnienia za projekt "Innowacyjne rozwiązania technologiczne w Urzędzie Miasta Poznania", w ramach którego uruchomiono dwie usługi ułatwiające kontakt z Miastem. 

Voicebot to komputerowy program głosowy pełniący rolę automatycznego asystenta. Stara się zrozumieć intencje klienta i przekierować go w jak najkrótszym czasie do właściwego konsultanta.  Dostępny jest pod nr telefonu 61 646 33 44, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00. Chatbot z kolei pomaga klientom w formie tekstowej znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania z zakresu działalności Miasta. 

WIDEO

Gala rozdania nagród odbyła się w środę, 8 czerwca w Warszawie. Urząd miasta reprezentowała Ewelina Burzycka, kierownik Oddziału Rozwoju Usług Poznań Kontakt. Zwycięzcą w kategorii "Doskonała komunikacja z klientami" została firma E.ON za projekt "Jakość 2.0".

Więcej o konkursie można przeczytać na stronie organizatora.

BPK/JZ