Biuro Poznań Kontakt zostało zakwalifikowane do konkursu w kategorii - Doskonała komunikacja z klientami. Jurorzy przyznali wyróżnienia za projekt "Innowacyjne rozwiązania technologiczne w Urzędzie Miasta Poznania", w ramach którego uruchomiono dwie usługi ułatwiające kontakt z Miastem.
Voicebot to komputerowy program głosowy pełniący rolę automatycznego asystenta. Stara się zrozumieć intencje klienta i przekierować go w jak najkrótszym czasie do właściwego konsultanta. Dostępny jest pod nr telefonu 61 646 33 44, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00. Chatbot z kolei pomaga klientom w formie tekstowej znaleźć odpowiedzi na najważniejsze pytania z zakresu działalności Miasta.
Gala rozdania nagród odbyła się w środę, 8 czerwca w Warszawie. Urząd miasta reprezentowała Ewelina Burzycka, kierownik Oddziału Rozwoju Usług Poznań Kontakt. Zwycięzcą w kategorii "Doskonała komunikacja z klientami" została firma E.ON za projekt "Jakość 2.0".
Więcej o konkursie można przeczytać na stronie organizatora.
BPK/JZ