Przyjmowanie kandydatur potrwa do 14 marca poprzez formularz na stronie internetowej. Zgłoszeń dokonać mogą redakcje pism muzycznych oraz portali internetowych, autorzy projektów, dystrybutorzy albumów muzycznych i wytwórnie.
W ramach konkursu wybranych zostanie 30 finałowych projektów graficznych, które latem 2022 roku trafią na wystawę pokonkursową w Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru. Szczegółowy termin oraz data wernisażu podane zostaną wkrótce.
Selekcji dokona 15-osobowe jury złożone m.in. z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów oraz dziennikarzy muzycznych. W tym roku do składu jurorskiego dołączają Ania Nowaczyk (MUZO.FM) oraz Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej za Edytorstwo 2020). Zasiądą one obok tak cenionych osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin" Piwnicki czy Bartek Chaciński.
Jury przyzna także Nagrodę Specjalną im. Rosława Szaybo (za szczególne osiągnięcia w dziedzinie projektowania okładek płytowych) oraz Nagrodę Specjalną za Edytorstwo (za szczególną staranność edytorską i produkcyjną okładki).
Nowością VIII edycji wydarzenia jest Nagroda Publiczności. Jej laureat zostanie wyłoniony poprzez głosowanie widzów w trakcie trwania wystawy pokonkursowej w Starym Browarze. Zwycięzca otrzyma 2000 zł.
Ubiegłorocznym laureatem nagrody głównej był Łukasz Paluch za okładkę ,,Highlight" duetu Skalpel.
Wydarzenie można śledzić na Facebooku. Regulamin dostępny jest na stronie konkursu.
Organizatorem konkursu jest Wydawnictwo Miejskie Posnania.
JZ