Wydział Podatków i Opłat - zmiany w obsłudze klienta

Budynek przy ul. Za Bramką 1. - grafika rozmowy
Wydział Podatków i Opłat - zmiany w obsłudze klienta
Wydział Podatków i Opłat - zmiany w obsłudze klienta

Sprawy dotyczące podatków i opłat od 14 marca będzie można załatwić w nowej sali obsługi przy ul. Za Bramką 1. Tak jak dotychczas klienci wydziału przyjmowani są również przy ul. Gronowej 22A.

Co więcej, w najbliższym czasie przywrócona zostanie obsługa przy ul. 28 Czerwca 1956 r.  nr  404. (o dokładnym terminie urząd miasta informuje w osobnym komunikacie). Z kolei od 9 marca zamknięte zostają sale obsługi klienta przy ulicach: Libelta 16/20 oraz Wszystkich Świętych 1.

W wyniku pandemii koronawirusa klienci nadal obsługiwani są wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty. Najwygodniej zrobić to przez internetowy system rezerwacji, który znajduje się na stronie www.poznan.pl.

Umówić się na wizytę można również telefonicznie, kontaktując się z wybranym wydziałem (lista numerów dostępna poniżej) albo Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie). Inną możliwością jest użycie kodów QR. Te znajdują się przy wejściach do budynków urzędu.

Wydział Podatków i Opłat prowadzi sprawy w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz opłat za gospodarowanie odpadami, eksploatacyjnych czy egzekucyjnych.

JZ