Zmiany na nitce wylotowej ul. B. Krzywoustego

Schemat - grafika rozmowy
Schemat zmian organizacji ruchu od 12 kwietnia
Zmiany na nitce wylotowej ul. B. Krzywoustego

Rozpoczęty pod koniec marca remont nitki wylotowej ul. B. Krzywoustego, na odcinku od wiaduktu nad torami kolejowymi do węzła autostradowego Krzesiny, wkracza w kolejną fazę. W związku z tym w nocy z 11 na 12 kwietnia planowane jest wprowadzenie w tym rejonie zmian w organizacji ruchu.

We wtorek, 12 kwietnia, rozpoczną się prace na prawym, służącym do wolniejszej jazdy, pasie nitki wylotowej, prowadzącej w kierunku Kórnika. Od wczesnych godzin porannych ruch z niego zostanie skierowany przez przewężenie na lewy pas, na którym do tego czasu prowadzone były roboty. Pojazdy będą mogły poruszać się nim z maksymalną prędkością 40 km/h. W pierwszych dniach realizacji tego etapu robót zarówno zjazd do Szczepankowa, jak i wyjazd z niego będą otwarte.

Na okres od 19 kwietnia do 12 maja zaplanowano zamknięcie wyjazdu ze Szczepankowa.  W tym czasie kierowcy, chcący wyjechać na trasę na Kórnik, będą mogli poruszać się objazdem poprowadzonym przez ul. Krzywoustego w stronę miasta, do węzła przy ul. Klenowskiej i Kinepolis. Terminy zamknięcia bezpośredniego wyjazdu mogą ulec zmianom, w zależności od postępu prac.

19 kwietnia zmianie ulegnie również sposób skrętu w stronę Szczepankowa.  Wykonawca wyznaczy tymczasowy zjazd, który będzie uruchomiony tuż za działającym do tej pory.

Według harmonogramu prace na prawym pasie nitki wylotowej ul. Krzywoustego i związana z nim organizacja ruchu, będą obowiązywać przez około 4 tygodnie, po czym wykonawca przystąpi do kolejnego etapu robót budowlanych: do układania warstwy ścieralnej w ciągu ul. Krzywoustego, oczyszczania rowów odwadniających, ustawiania nowych barier energochłonnych oraz humusowania, podczas których ruch odbywać się będzie naprzemiennie jednym pasem.

Zakończenie wszystkich robót w ramach tej inwestycji planowane jest na początek czerwca.

Prosimy o zachowanie ostrożności w rejonie prac i zwracanie uwagi na oznakowanie.

PIM