Z uwagi na bezpieczeństwo sanitarne przy ul. Wszystkich Świętych 1 obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach, bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.
- Do budynku jednorazowo wpuszczanych będzie 15 osób. Pozostałe będą musiały poczekać na zewnątrz na swoją kolej. Dlatego też proszę, aby klienci przychodzili do PCŚ bez osób towarzyszących - mówi Grzegorz Karolczyk, dyrektor Poznańskiego Centrum Świadczeń.
Każdy klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy, będzie musiał zdezynfekować dłonie, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Urzędnicy przypominają również o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi.
- Obsługa klienta będzie działała na zasadzie biura podawczego. Oznacza to, że wnioski o świadczenia będą weryfikowane tylko pod kątem poprawności wpisanych danych w formularzach. Dokumenty, które klient będzie zobowiązany dostarczyć, np. "na wezwanie", wystarczy pozostawić w urnie zlokalizowanej przy wejściu do budynku, bez konieczności udawania się na salę bezpośredniej obsługi - dodaje dyrektor Karolczyk.
Załatw sprawy zdalnie
Cały czas istnieje możliwość załatwiania spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub eBankowości. Pytania dotyczące świadczeń można kierować na adres swiadczenia@pcs-poznan.pl.
Obsługa klientów odbywa się również telefonicznie: 61 878 45 03, 61 878 45 04.
Pozostałe punkty zamknięte
Chodzi o punkt obsługi klienta zlokalizowany przy ul. Stanisława Małachowskiego 10 oraz Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. Franciszka Ratajczaka 44. Miejsca te pozostają zamknięte do odwołania.
JZ