Kontynuacja prac przy ul. Krzywoustego

Zdjęcie przebudowywanego odcinka ul. Krzywosutego - grafika rozmowy
Od 15 marca trwają prace wykończeniowe związane z nawierzchnią jezdni ul. Krzywoustego na odcinku między rondem Rataje a mostem Królowej Jadwigi fot. PIM
Kontynuacja prac przy ul. Krzywoustego

Od 15 marca trwają prace wykończeniowe związane z nawierzchnią jezdni ul. Krzywoustego na odcinku między rondem Rataje a mostem Królowej Jadwigi. Roboty te kontynuowane będą także w weekend, kiedy wyłączone z ruchu zostanie torowisko tramwajowe. Na przyszły tydzień planowane jest rozpoczęcie procesu wdrażania stałej organizacji ruchu w ramach całego, przebudowanego układu komunikacyjnego.

W dniach 17-18 marca ostatnia warstwa nawierzchni jezdni układana będzie w rejonie skrzyżowania ul. Krzywoustego i ul. Serafitek. Wykonawca prowadził będzie prace tzw. systemem połówkowym, co oznacza, że przejazd będzie ograniczony, ale możliwy wschodnią lub zachodnią częścią skrzyżowania (w zależności od fazy prac). W czwartek 17 marca prace toczyć się będą także na wysokości stacji paliw, dlatego w tym czasie wjazd na stację nie będzie możliwy od ul. Krzywoustego, a od ul. Na Miasteczku.

Do końca tygodnia kontynuowane będą prace na pozostałych odcinkach ul. Krzywoustego między rondem Rataje a mostem Królowej Jadwigi. W dalszym ciągu ruch od ronda do mostu oraz od mostu do ul. Jurackiej możliwy będzie jednym pasem, jednak należy liczyć się przesunięciami toru jazdy z uwagi na dynamiczny charakter robót.

W weekend wykonywane będą prace wymagające wyłączenia z ruchu fragmentu torowiska tramwajowego, dlatego w tym czasie linie nr 6 i 12 pojadą objazdem. Szczegóły na ten temat w komunikacie Zarządu Transportu Miejskiego.

Po ułożeniu wierzchniej warstwy nawierzchni jezdni, pasy ruchu będą stopniowo udostępniane kierowcom. Na 21 marca planowane jest rozpoczęcie wdrażania stałej organizacji ruchu w rejonie ronda Rataje. Prace te wiązać się będą m.in. z testami sygnalizacji świetlnej i wprowadzaniem nowego oznakowania. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i stosowanie się do oznakowania pionowego, natomiast poziome (na jezdni) będzie wprowadzane stopniowo, gdy pozwolą na to warunki atmosferyczne.

PIM