Od momentu uruchomienia miejska infolinia stała się kluczowym narzędziem komunikacji między klientami a urzędem miasta. Z okazji 15 urodzin pracownicy biura otrzymali od mieszkańców prezent w postaci kolejnego miliona przeprowadzonych rozmów.
- Jednym z największych sukcesów Biura Poznań Kontakt przez te lata było dostosowanie do zmieniających się potrzeb mieszkańców oraz rozwój technologiczny. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań w postaci voicebotów i chatbotów jeszcze bardziej usprawniło kontakt z urzędem oraz wpłynęło na lepsze świadczenie usług na coraz wyższym poziomie - mówi Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt.
Aktualnie pracowników Biura Poznań Kontakt wspiera e-konsultantka, która weryfikuje sprawę klienta i przekierowuje go do odpowiedniego specjalisty. Dodatkowo przygotowano dla mieszkańców także chatboty, umożliwiające skorzystanie z informacji miejskich również poza godzinami pracy urzędu.
Obecnie Poznań Kontakt stoi przed nowymi wyzwaniami, ale także przed możliwościami. W erze rozwoju technologicznego istnieje wiele nowych sposobów komunikacji i interakcji z mieszkańcami, co stwarza dodatkowe możliwości działania infolinii. Automatyzacja procesów to aktualnie główny kierunek rozwoju call center.
- Jesteśmy dumni, że udaje nam się tworzyć miejsce, gdzie w harmonijny sposób współpracują ze sobą ludzie i roboty. Nasz sukces nie byłby możliwy bez zaufania poznanianek i poznaniaków, którzy korzystają z naszych usług. To dzięki informacji zwrotnej od naszych klientów, infolinia może nieustannie doskonalić swoje działania i odpowiadać na zmieniające się potrzeby. Dziękujemy za wspólne 15 lat - pozostańmy w kontakcie - podkreśla Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt.
Miejska infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-20:00 pod numerem telefonu 61 646 33 44.