Od 6 czerwca pociągi przejeżdżają już w obu kierunkach nowymi wiaduktami wybudowanymi w ramach inwestycji, co oznacza, że zatrzymują się także przy peronie nr 2 - po stronie Plewisk. Zgodnie z zapowiedziami, po uruchomieniu drugiego wiaduktu, wykonawca skoncentruje się na pracach związanych z realizacją docelowego układu drogowego. W najbliższym czasie będzie prowadził roboty w rejonie skrzyżowań ul. Grunwaldzkiej z ul. Piwoniową i z ul. Wołczyńską, a także prace konstrukcyjne i drogowe w rejonie przejazdu pod torami kolejowymi.
13 czerwca należy liczyć się ze zmianami w organizacji ruchu w rejonie skrzyżowania ul. Piwoniowej i Szarotkowej oraz Piwoniowej i Grunwaldzkiej. Całkowicie zamknięty zostanie fragment ul. Piwoniowej tuż przy skrzyżowaniu z ul. Szarotkową (na wysokości posesji nr 4 i 5). Do tego miejsca od strony ul. Krokusowej droga będzie w dalszym ciągu dwukierunkowa, bez możliwości dojazdu do ul. Grunwaldzkiej oraz skrętu w ul. Szarotkową. Natomiast na odcinku ul. Piwoniowej od ul. Szarotkowej do ul. Grunwaldzkiej będzie możliwa jazda tylko w jednym kierunku - do ul. Grunwaldzkiej. Dzięki utrzymaniu ruchu jednokierunkowego na tym fragmencie kierowcy jadący ulicą Szarotkową będą mogli dojechać do ul. Grunwaldzkiej.
Objazd zostanie wytyczony ulicami Stokrotkową, Krokusową, Piwoniową i dalej Frezjową do Szarotkowej. Dotyczy to również rowerzystów jadących od ul. Grunwaldzkiej w kierunku ul. Krokusowej czy Szarotkowej. Zmiana obejmuje także pieszych, którzy chcąc dostać się do ul. Szarotkowej oraz dalszego odcinka ul. Piwoniowej korzystać będą z południowej strony ul. Piwoniowej.
Ponadto 13 czerwca zamknięty zostanie przejazd między ul. Krobską i Twardogórską. Wynika to z konieczności przebudowy sieci uzbrojenia terenu, a następnie realizacji docelowego układu drogowego. W efekcie nadchodzących zmian ulice Krobska i Twardogórska staną się drogami bez przejazdu (ślepymi). Dojazdy do ul. Grunwaldzkiej od ul. Twardogórskiej oraz od ul. Strzelińskiej od ul. Krobskiej pozostaną utrzymane.
Należy zachować ostrożność oraz zwracać uwagę na bieżące oznakowanie.
PIM