Warsztaty odbędą się w poniedziałek, 3 października. Szkolenie online zaplanowano w godz. 9 - 13. Po nim, do 17, będzie czas na indywidualne doradztwo.
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się, jak zwiększyć rozpoznawalność marki, sprzedaż i jej rentowność, dzięki wypracowaniu odpowiedniej propozycji wartości dla klienta.
Szkolenie skupi się na monitorowaniu i badaniu skuteczności prowadzonych w internecie działań. Będzie można poznać metody analityki za pomocą narzędzi Google i dowiedzieć się, jak mierzyć skuteczność e-marketingu. Uczestnicy poznają też tajniki monitoringu i raportów przydatnych w zarządzaniu kampanią online. Mowa będzie także o audytach pod kątem SEO, frazach kluczowych, a także o darmowych i płatnych narzędziach przydatnych w tworzeniu treści. W programie są również: prowadzenie skutecznej kampanii Google Ads, analiza wyników i skuteczności, oraz zasady budowania tzw. długich ogonów.
Zajęcia poprowadzi Bartosz Robaszkiewicz - pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista ds. e-marketingu.
Organizatorzy proszą, by każdy z uczestników szkolenia przygotował działający mikrofon i sprawną kamerę - pozwoli to usprawnić komunikację, a tym samym zadbać o skuteczność szkolenia. Potrzebny będzie też arkusz Microsoft Word (lub podobny) - do wykonywania zadań.
Zapisywać można się do niedzieli, 2 października, poprzez formularz: forms.gle. Uwaga: liczba miejsc jest ograniczona do 15-20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń. Link logujący na szkolenie zostanie przesłany dzień przed szkoleniem.
Organizatorem spotkania jest Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, projekt dofinansowało Miasto Poznań.
Więcej informacji: poznan.pl/
AW