Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym

Sala obsługi klienta w urzędzie przy ul. Libelta. - grafika rozmowy
Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym.
Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym

Jak będzie funkcjonował Urząd Miasta Poznania oraz jednostki i spółki miejskie w okolicach świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku? Odpowiadamy.

W czwartek, 24 grudnia Urząd Miasta Poznania będzie nieczynny (to dzień wolny z tytułu przypadającego w sobotę, 26 grudnia drugiego dnia świąt). Wyjątkiem będzie Urząd Stanu Cywilnego, którego pracownicy 24 grudnia będą pełnić dyżur w zakresie rejestracji zgonów przy ul. Libelta 16/20 w godz. 8:00-12:00.

Urząd miasta nie będzie prowadził obsługi klientów w dni ustawowo wolne od pracy - 25 grudnia (Boże Narodzenie) i 1 stycznia (Nowy Rok). 

W  dniach 28-31 grudnia urzędnicy będą przyjmowali klientów w normalnych godzinach pracy, tj. 7:30-17:00 (poniedziałek), 7:30- 15:30 (pozostałe dni) Jednocześnie przypominamy, że w wyniku pandemii koronawirusa w większości przypadków osobista wizyta w urzędzie jest możliwa wyłącznie po uprzedniej rezerwacji miejsca pod adresem https://www.poznan.pl/mim/rezerwacje/rezerwacje.html

W nowym roku urząd wraca do bieżącego działania od 4 stycznia.

Jednostki i spółki miejskie

Zarząd Transportu Miejskiego: czwartek, 24 grudnia będzie w ZTM Poznań dniem wolnym od pracy. Zarówno siedziba, jak i Punkty oraz Biuro Obsługi Klienta będą zamknięte. Osoby planujące w najbliższym czasie wizytę w POK lub BOK proszone są o skorzystanie z punktów do środy (23 grudnia) lub od poniedziałku - 28 grudnia.

W sylwestra (31 grudnia) Punkty Obsługi Klienta i Biuro Obsługi Klienta będą czynne w godz. 10:00-16:00. Wyjątkiem będzie POK przy placu Wiosny Ludów (w CH Kupiec Poznański), który tego dnia czynny będzie od 10:00 do 14:00 (z uwagi na fakt, że centrum handlowe będzie funkcjonowało w powyższych godzinach).

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne: Biuro Obsługi Klienta i Biuro Rzeczy Znalezionych w dniach 24-25 grudnia oraz 1 stycznia będą nieczynne. 

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: 24 grudnia Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu będzie nieczynny. Informacje o miejscach udzielających wsparcia w dniach 24-26 grudnia oraz 1 stycznia można znaleźć na stronie MOPR

Poznańskie Centrum Świadczeń: 24 i 25  grudnia oraz 1 stycznia PCŚ  będzie nieczynne. W dniach 28-31 grudnia klienci będą przyjmowani w godz. 7:30 - 13:00. W tych dniach dokumenty będzie można zostawiać także w urnie do godz. 19:00 (w sylwestra do godz. 17:00).  

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych: Biuro Obsługi Klienta i terenowe Punkty Obsługi Klienta będą zamknięte 24 i 25 grudnia. W sylwestra czynne w godz. 7.30-15.30 

Zarząd Dróg Miejskich: 24-25 grudnia oraz 1 stycznia ZDM jest nieczynny.
W związku ze świętami Strefa Płatnego Parkowania nie będzie obowiązywać w dniach 24-26 grudnia oraz 1-2 stycznia. 

Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" (GOAP): bezpośrednia obsługa klientów odbywać się będzie na 2 stanowiskach w BOK przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu, które czynne będzie:

  • 21-23 grudnia czynne w godz. 8:00-15:00
  • 24 grudnia (wigilia)  nieczynne 
  • 28-30 grudnia czynne w godz. 8:00-15:00
  • 31 grudnia (sylwester)  czynne w godz. 8:00-14:00

Nadal zawieszone jest przyjmowanie klientów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. 3 Maja 46 w Poznaniu oraz wszystkich Delegaturach ZM GOAP. W Biurze Obsługi Klienta przy ul. św. Michała 43 w Poznaniu jest udostępniona skrzynka podawcza, gdzie można składać dokumenty.

Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ: 24 grudnia Sala Obsługi Klienta będzie czynna w godz. 8.00-12.00. Przyjmowani będą wyłącznie umówieni wcześniej klienci GEOPOZu. Stanowiska Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP będą w tym dniu nieczynne. Korespondencję do obu jednostek można też składać w skrzynkach podawczych.

JZ